۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

۲۹۰ ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در مازندران اجرا می شود

 ۲۹۰ ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در مازندران اجرا می شود

ساری- معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گسترش فرهنگ مهدویت را عامل تقویت امید و شادی در جامعه دانست و گفت: ۲۹۰ ویژه برنامه فرهنگی و مهدوی در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد مهدویت استان بر لزوم پاسداشت فرهنگ مهدویت و تعمیق و گسترش انگاره‌های مهدوی در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ مهدوی ازالگوهای معنوی پایدار و مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تکریم مهدویت را وظیفه شرعی و انقلابی دانست وافزود: ایجاد نشاط و شادابی در راستای فرهنگ مهدوی مایه تقویت امید در جامعه خواهد شد.

معاون استاندار مازندران تخریب مذهب را از مأموریت‌های اساسی نظام سلطه و معاندان برشمرد وافزود: عناصر سرسپرده استکبار و معاند با جلوه‌های نشاط و سرور مردم بویژه آئین‌های مذهبی، اعیاد و دیگر مظاهر فرهنگ دینی و ملی مخالفت می‌ورزند.

سلگی با اشاره به تشکیل ستادهای برگزاری هفته مهدویت در مازندران به ریاست فرمانداران افزود: همزمان با جشن‌های نیمه شعبان ۲۲ بوستان مهدوی در شهرستان‌های مازندران افتتاح خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه جشن‌های مهدوی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در مازندران برپا خواهد شد افزود: امسال در آستانه نیمه شعبان ۲۹۰و یژه برنامه فرهنگی با محوریت فرهنگ مهدوی در مازندران اجرا خواهد شد.

در این جلسه که مدیران فرهنگی و اجرایی استان حضور داشتند چند تن از فرمانداران به صورت وبیناری گزارشی از چگونگی اجرای برنامه‌های طراحی شده به مناسبت نیمه شعبان در حوزه‌های مأموریت خود ارائه کردند.

کد خبر 5711131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha